Keresőoptimalizálás azaz SEO
Hogy ne csak te lásd a weboldalad
Belefáradtál, hogy minden egyes kattintásért kőkemény árat kell fizetned, és ha leállítod a fizetős hirdetéseket azonnal nullára csökken a weboldaladon a forgalom?
A keresőoptimalizálással folyamatos organikus, azaz nem fizetett forgalmat generálhatsz az oldaladra. Nem csak, hogy nem kell fizetned minden egyes kattintásért, de hosszan tartó látogatóbázist építesz, akik garantáltan olyan problémára keresnek megoldást amire a te céged választ tud adni!
Releváns kulcsszavak felkutatása
Weboldal készítés / Technikai optimalizálás
Weboldal SEO szövegezése és tartalomgyártás
Linképítés és domain autoritás növelése
Folyamatos, célzott, organikus forgalom a weboldaladra

A keresőoptimalizálás legfontosabb elemei
Technikai SEO
A technikai SEO a weboldalak keresőmotorok számára történő optimalizálásának technikai aspektusaira fókuszál. Ez számos összetevőből áll, de ide tartozik a weboldal mobilbarát kialakítása, jó indexelhetősége, struktúrált adatok használata, és nem utolsó sorban a weboldal sebessége.
Az általunk gyártott egyedi weboldalak kivételesen jó technikai SEO optimalizáltsággal, és sebesség értéke, amely az egyik legfontosabb szempontja a google-nek az oldalak rangsorolásánál.
On-page SEO
Az on-page SEO a weboldal szöveges tartalmainak és képi elemeinek optimalizálását jelenti. Ez magában foglalja a kulcsszókutatást, az erre alapuló SEO szövegírást, a meta címek és leírások optimalizálását, valamint a minőségi tartalom készítését. A cél, hogy az oldal releváns választ és megoldást adjon a kereső felhasználóknak.
Backlink építés
A backlinkek építése a weboldalra mutató külső hivatkozások megszerzését jelenti. A külső linképítés rendkívül fontos faktor abban, hogy a keresőmotorok előre sorolják az oldalakat és jó helyezést érhessünk el a keresési eredmények között.
A linkekre tekinthetünk úgy mint egy referenciára, ajánlásra. Azáltal, hogy egy hitelességgel rendelkező oldal átlinkel a mi oldalunkra, a saját hitelességének egy részét átruházza a mi oldalunkra. A keresőrobotok ezáltal tehát egy hitelesebb és relevánsabb tartalomnak fogják érzékelni a mi weboldalunkat is.
Lokális SEO
Fókuszálj arra ami közel áll hozzád - szó szerint...
Alacsonyabb versenyhelyzet
A globális SEO-hoz képest a helyi kereséseknél jóval kisebb a verseny.
Célzott keresések
Azokat a felhasználókat éred el, akik a környéken vannak, és relevánsak a vállalkozásod számára.
Google maps ereje
A helyi keresések során a Google Térképen való megjelenés nagyobb forgalmat és bizalmat generál.
Költséghatékonyság
A lokális seo jóval kisebb befektetést igényel, mint a népszerűbb keresések.
