Weboldal, ami nemcsak jól néz ki, hanem meg is található.
Az általunk készített weblapoknál technikai és tartalmi szempontból is kiemelt szerepet kap a keresőoptimalizálás. Ennek, valamint előzetes kulcsszókutatásunk segítségével olyan kifejezetten, a KKV-k és egyéni vállalkozók igényeire szabott weboldalakat hozhatunk létre, amik célzott, organikus, azaz nem fizetett forgalmat generálnak a keresőből.
Releváns, konverziót generáló kulcsszavak felkutatása
Segítünk megtalálni partnereinknek a számukra legrelevánsabb és profitábilisebb keresőszavakat.
A jó kulcsszókutatás különösen fontos egy kisvállalkozás esetében, hiszen sokszor a nála jóval nagyobb multikkal és vállalatokkal kell versenyeznie. Mi segítünk megtalálni azokat a niche és lokális kulcsszavakat, amelyekre költséghatékonyan tényleg jó helyezést tud elérni a vállalkozás és ez által profitot generálni.
SEO barát szövegírás és tartalomgyártás
Az, hogy a megfelelő szavakat a megfelelő helyeken és módon használjuk a weboldalon elengedhetetlenül fontos amikor keresőoptimalizálásról beszélünk. Azáltal, hogy a megfelelő kulcsszavakra optimalizáljuk a weboldalt, a látogatók és a google kereső algoritmusa is megtalálják a kívánt tartalmat. A folyamatos tartalomgyártással és blogcikkel pedig a hosszabb, informálisabb kereséseket tudjuk megcélozni.
Lokális SEO
A lokális SEO kiemelten fontos a kisvállalkozások számára, mivel segít a helyi ügyfelek megtalálásában és bevonzásában. Az optimalizált helyi keresések révén növelheti üzleted láthatóságát a környéken élő vásárlók körében, így több potenciális ügyfél érkezhet az üzletedbe vagy veheti igénybe szolgáltatásaidat. A pontos Google Cégem profil és helyi kulcsszavak használata erősíti az online jelenlétet, növeli a forgalmat, és javítja a vásárlói elköteleződést. Ezáltal a kisvállalkozások könnyebben versenyezhetnek a nagyobb cégekkel is a helyi piacon.
Backlink építés
A külső linképítés rendkívül fontos faktor abban, hogy a keresőmotorok előre sorolják az oldalakat és jó helyezést érhessünk el a keresési eredmények között.
A linkekre tekinthetünk úgy mint egy referenciára, ajánlásra. Azáltal, hogy egy hitelességgel rendelkező oldal átlinkel a mi oldalunkra, a saját hitelességének egy részét átruházza a mi oldalunkra. A keresőrobotok ezáltal tehát egy hitelesebb és relevánsabb tartalomnak fogják érzékelni a mi weboldalunkat is.